fredag 2 oktober 2009

Omröstning...


Jag har satt in trappan i entrén, målat möblerna och hängt upp sängen på vad som i full skala blir 2,6 meters höjd... Men den är sänkbar till 1,5 meter nattetid, ni vet - om man skulle rulla ur... På bilden kan ni se mitt fräsiga dörrhandtag av virad järntråd.


Hela halvan av dagen har jag målat på min modell. Ensam i en helt underbar snickarverkstad har min lilla trädkojas panel och läkt fått ett lite mera gammalt och aningen grånat utseende. Precis som jag vill ha det. Nu saknas bara torvtakets uppbyggnad.


Men nu vill jag höra: ska jag måla innertaket i modig RÖD OCKRA eller lugnande TITANIUMVIT?


Som hjälp: tänk tonåring...


Lämna förslag! Tack, hej och kram på er!



...och i kväll, visst var det Mariette som gick segrande ur striden?



2 kommentarer:

  1. Jag - Vitt men , tonåring häftigt rött :o)

    SvaraRadera
  2. Säger som Mia, jag väljer vitt men tonåringar skulle nog välja rött. Ser väääldigt fin ut din lilla fågelholk ;)!

    Kram!!

    SvaraRadera