fredag 11 september 2009

Dagens låt...

Mina två första veckor som studerande på Rumslig gestaltning har varit fantastiska och jag kan knappt tro att jag under de närmsta tre åren ska få göra helt otroligt roliga saker tillsammans med de mest inspirerande människor! Jag suger åt mig som en svamp och njuter av varje sekund jag får befinna mig innanför IDT:s väggar.
Lyckan är total och mitt liv har gått in i en fas jag aldrig trodde jag att skulle få uppleva!
Jag önskar att känslan får stanna, för alltid. Äntligen.

Hoppas att ni alla får en underbar helg.
Puss o kram från mig till er!

2 kommentarer:

  1. Hej...så du har börjat på en utbildning?!
    Spännande...
    Jag googlade in och läste lite....verkar vara en bred utbildning som skapar kontaker redan under utbildningens gång!
    Lycka till =))
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Vännen !
    Är så glad för din skull!

    Puss & Kram

    SvaraRadera