torsdag 5 november 2009

Mitt senaste uppdrag...

Jag har en plan...

... är att göra om en del av min bostad så att den anpassas till personen jag arbetar med på nya kursen. Himla kul kurs för all del, där vi börjat med att rita upp en plan över vår egna bostad. Eftersom jag bor i hus blev det en utvald och relevant del av övervåningen på vårt charmiga mexitegelhus från 1976...
Planen har jag scannat och ska nu bearbeta den i ett fräsigt 3D-program. Resultatet får ni snart se!
Jag har varit nere i en kreativ svacka då jag som brukligt haft en tvivlande period lagom till höstens ruskigaste och mörkaste tid. Vad håller jag på med? Vart är jag på väg? Vem är jag? Detta är frågor som lagt en tung surdeg över min annars ambitiösa inställning till livet.
Tänk, att vissa dagar skulle jag bara vilja ligga kvar under täcket och låtsas som om verkligheten inte existerar, för att minuten senare drabbas av råångest för att jag ens tänkt tanken, OCH för att livet är det enda man har - en chans - ingen återvändo - var glad för det jag har - ångra inget - ....
Nu tar jag mig i kragen och klättrar uppåt på livskurvan igen.
Hoppas såklart på att jag når krönet lagom till julens glada intåg!?

Puss och kram på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar