lördag 13 juni 2009

Eros, Eros, Eros...

Herregud, kan inte mänskan göra en NY låt snart nu. Hur många år ska han sjunga den där himla Piu bella cosa...??? Tröttnar karl aldrig på sig själv.
Har ju tv:n på medan jag sitter nere i mitt hobbyrum och sliter med datavirus och annat skräpgöra. Jag har just sagt Hej då till kära mor som varit här i drygt två veckor. Nu är det länge tills vi får träffa henne igen. Jag känner mig lite mera ledsen varje gång, man vet ju aldrig. Jag önskar så att vi hade kortare avstånd mellan oss, att jag bara kunde svänga förbi på en fika, eller att barnen kunde få träffa henne när de vill...
I allafall har jag bestämt mig för att ta en paus från allt och se lite film: Babel med Brad Pitt visas i kväll och jag har hört att den ska vara bra?
Tänker sitta nersjunken i soffhörnet med min chevréröra, mina tunnbrödkex och ett glas rött och fördriva ledsamheten med Brads vackra nuna... =)
Men just nu skränar stockholmarna på med sitt sommarkryss (i höstrusket) så skansen eller var det nu regnar som värst immar igen helt, och Eros verkar gilla sin egen gamla slagdänga så till den milda grad att han aldrig vill sluta sjunga den - eller har han ingen ny repertoar?
Ja ja.
Hoppas att ni har en fin kväll.
På måndag kommer solen tillbaka från sin semester.
Äntligen - ut ur dimman.

Som bonus får ni lite andra stjärnor... min gamla favorit Adam - han är bara helt bäst!


Mad world...

1 kommentar:

  1. Haha, min första tanke när jag såg Eros var: Men undra HUR många gånger han sjungit den där låten egentligen!

    SvaraRadera