måndag 29 juni 2009

Måste vila från värmen en stund...

Hemskt att ens tänka tanken: attans vad solen steker... jag tror jag går in i svalkan en stund. Usch och fy hemska tanke, då man i månader beklagat sig över kylan.
Hmm, men nu sitter jag en liten stund framför datorn i alla fall och ögnade min kära följarskara. En del känner jag ju väl, men en del är en hoper spännande typer som jag gärna skulle vilja veta lite mera om? Hur fann ni mitt kryp in? Trivs ni här hos mig?
Jag har ögnat runt lite inne hos er, men mer vet jag inte än att ni alla ser väldigt snygga och trevliga ut.
Berätta, vem är just du?!

Nu ska jag ut igen.
Det känns nästan lite för kallt här inne...

Puss och kram på er, denna underbara dag i skuggan. =)

3 kommentarer:

  1. Fisken: En splittrad själ fast i grannskapet nära dig... Lätt åldersnoja, småbarnsproblematik och livets utmaningar skrivs det om på Dumbas som jag delar med en löparnerd ifrån Lidingö.
    Ingen av oss är snygga...

    SvaraRadera
  2. Daniel från finnbyn i suomi. Fnittrar om vartannat å pa besöka dej!

    SvaraRadera
  3. Dina inlägg gör att smilet liksom fastnar vid öronen, livet är trots allt ganska skönt, i sol o skugga.
    Kram
    Marina

    SvaraRadera