onsdag 13 maj 2009

Inspiration på pränt!

Bild lånad från Inspiration i vitt.

I dag har jag mailat snälla Ingela på Inspiration i vitt för att vi förhoppningsvis ska kunna bli återförsäljare av den kommande boken "Romantiska Hem & Inspiration i Vitt" som snart anländer rykande het från tryckeriet!
Vi håller tummarna då den ska vara späckad med de mest fantastiska bilder och reportage från de allra vitaste hemmen som finns i stugorna runt om i vårt sköna gamla Svedala - och visar att vi svenskar också minsann vet hur de vitmålade skåpen ska stå...
Nog vill man väl ha den eftertraktade luntan på butikshyllan - och inte minst på nattduksbordet?

Nu är vi ju ganska små och färska som inredningsbutiksägarinnor, men vi har definitivt det brinnande intresse som krävs!

Nej, nu ska jag gå och måla lite söta hyllor. Sedan ska jag paketera tvålar på ett charmigt vis, shabba lite metallkrukor och fila på vår verksamhetsbeskrivning... Gud vilket fult ord, jag tror jag kallar det vårt hjärtegryn istället...

Kram på er alla och ha en underbar dag!

5 kommentarer:

  1. Lycka till=)
    Kramar till Er!
    Annica.

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir som ni tänkt =) Hjärtegryn lät bra. Kraam

    SvaraRadera
  3. Hej! Hittade hit till dig idag och måste säga att du har en väldigt mysig blogg! Hit kommer jag igen! Ha en bra kväll! Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Ojoj vad fint du skriver om boken, hoppas ingen blir besviken bara,alla har ju så stora förväntningar, allt känns väldigt nervöst. Alla böcker är snart slutsålda och vi är sååå tacksamma.
    Vad du är pysslig och grejar med så mycket, skulle gärna vilja besöka ditt lilla hjärtegryn nån gång.
    Kramar till dig/Ingela.

    SvaraRadera
  5. Härligt att få ta en titt här.
    Härligt att se att du grejar så mycket själv med saker och ting.
    Visst är det spännande med den nya boken, jag har bokat själv den också till butiken.
    Det ska bli roligt att få se mina bilder i boken.
    Jag ska hålla tummarna med dig att du komma att vinna smycken på utlottningen.
    Ha det gott.
    Kram Gerda

    SvaraRadera