tisdag 12 maj 2009

Snålblåst betyder innedag...


En av våra egenhändigt tillverkade modeller...

... betyder att jag fått tid att pärla lite på halsband av spets och sötvattenpärlor i ljuvligt ljusa pasteller.

Det är så kul att få göra saker jag mer än gärna skulle använda själv. Min största kund blir nog jag själv i egen hög person. Men vi vill ju verkligen fylla butiken med ting vi själva suktar efter och drömmer om. Vår tanke är ju lite att tillhandahålla en helhet - en livsstil. Något för allas våra romantiska sinnen.

Igår provbakade vi också vad som kommer att bli lite av vårt signum. Smakade utsökt kan jag lova... =)

3 kommentarer:

  1. Du är grymt duktig! Vill bara att du skulle veta att jag tycker det. /Peter

    SvaraRadera
  2. Ser ju väldigt piffigt ut det där ;)

    SvaraRadera
  3. Åååå så vackra saker du tillverkar, jag gillar det jättemycket, helt i min stil. Vad mycket roligt ni har framför er i planerandet.
    Kramar till dig/Ingekla.

    SvaraRadera