torsdag 14 maj 2009

Örongodis...

Har hittat en ny mysig plats här i den ofta kalla och snarstuckna cyberspace. Passligt nog heter stället också just Mysigt hemma!
Hemma hos Helena lyser flitens lampa med sitt hemtrevliga sken och man får lust att luta sig tillbaka och ta en kopp hett te ... Hon lottar just nu dessutom ut de mest charmiga och egenhändigt tillverkade örhängen till någon lycklig själ där ute.

Kanske det blir jag, vem vet?

Jag borde ju verkligen få byta ut mina hängen jag haft på mig sedan de inhandlades på en silverbutik i Uppsala år 2001 ... Jo, faktiskt. Jag tar av dem när jag tonar håret - that´s it ... Men jag hittar aldrig några som känns rätt - förrän NU!!!
Snäääällla, låt de bli mina...
Snäääällla, låt de bli mina...
Snäääällla, låt de bli mina....
Nu tar jag en liten paus i ett par dagar.
Håll er i skinnet nu och far inte runt här inne så ni har ner något medan jag är borta!
Kram och trevlig helg =)

4 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir av dina fina ord! Kul att du tycker om min blogg och att du fastnade för örhängena! Jag gillar din blogg också och den ligger på min "favvolista" nu (=. Ha en toppendag! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ha en fin helg
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  3. Jag håller mina tummar för dig vännen (riktigt hårt)!

    SvaraRadera
  4. Hej, tack snälla du för dina otroligt värmande och stärkande ord om boken, jag blev så glad och det hjälpte mitt självförtroende mycket.När man har hållt på och slitit så med ett projekt så tappar man ibland fattningen och allt bara sjunker och rätt som det är så går det bra igen och säkerheten kommer tillbaka.
    Kramar i massor till dig/Ingela.

    SvaraRadera