tisdag 28 april 2009

Tävling...

Kanske det blir min första Madonna i mitt hem under förvandling. En vacker skapelse från Jeanne dÁrc living lottas ut inne på bloggen Ljuvliga Liv.
Klart att jag tävlar. Hon skulle trivas fint ute i trädgården bland lavendeln.

Andra sköna ting att vila ögonen på står i finskåpet. Bland annat härligt lavendelsocker från Nea Nobelles Hus.

Idag fortsätter målningen av möbler.
Jag har också hunnit med att piffa lite på köksbänken där jag nu samlat mina cremefärgade köksredskap - kaffekvarnen och hushållsvågen...
Barnen är hemma idag så det blir mycket lek och stoj i gröngräset. Värst bara med alla jädra fästingar - nu har ju den stora krypletningen innan sänggående börjat på allvar.
Usch och fy.
Har ni vaccinerat er?

4 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni har det !!
    Jag tror at vi klarar oss undan fästingarna
    i stan iaf...men i inlandet vet man aldrig?!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. hej ingen vaccination här inte men grabben har haft fästingar förra året så jag har funderat på det!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  3. Ja det känns bra att vara nöjd eftersom den ska vara där och ja det blir nog fint tror jag.
    Kraam

    SvaraRadera
  4. Jaa!! =) Härligt det! Det kan vi ju verkligen göra då =)Kram

    SvaraRadera