onsdag 3 december 2008

Å en till...

Om ni behöver hjälp med strategisk marknadskommunikation, för övrigt ett av mina älsklingsämnen, kanske pr-kampanjer, profilering och varumärkesförstärkning eller bara ett litet event. Ta då en titt hos min gamla vän Pernilla i Umeå, ytterligare en snygg och smart kvinna med huvudet på skaft. En idéspruta med smittsam och effektiv drivkraft mot lyckade resultat. :: CONGENIAL ADVERTISING :: Deras hemsida är under ombyggnad, men mycket smått och gott ändå!

Detta kommer att bli en heltidssyssla om jag inte passar mig, både ni och jag har ju annat att göra om dagarna än att blogga... men jag kan ju bara inte låta bli. Dessutom finns det alldeles för många stolta kvinnor jag bara MÅSTE visa upp!
Upp till kamp mot alla ansvarslösa och bastubadande gamla mossiga chefsgubbar, som dunkar varandra i ryggen så att den dammiga världsbilden yr, och bara står i vägen. Fram för alla dessa smarta, vackra, drivna, hederliga, innovativa, starka, moderna, modiga, ansvarsfulla, mammiga och kämpande kvinnor. Som lyckas balansera sina liv med att samtidigt packa jympapåsar och skaka galonisar. Vi känner alla någon att hurra för!

Just idag hurrar jag även mig själv. Igår lämnade jag in min hemtentamen. Titeln blev: Konsten att med hjärta och hjärna locka och leda. Finurlig titel, hoppas att det inte bara nu är jag som tycker det? Är ju egentligen det hela våra liv går ut på, när man tänker efter. Blir det stämplad OK i baken firar jag med en mammavänlig glögg, en dubbel. Och bara en liiten pepparkaka.

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt att du också har kommit med i bloggsvängen! ÄÄÄlskar din blogg!!! Så härligt skrivit och huvudet på spiken. Lägger dig till min lilla blogglista. Har precis nästan lyckats med att bränna en plåt med bullar till kalasen i helgen för att jag skulle läsa allt, så nu får ni hålla till godo med välgräddade bullar;). Må så gott! Kram från mig!

    SvaraRadera