måndag 15 december 2008

Nu ska det tävlas...

En mammablogg jag följer ska fira stort! Busmammans hörna: 100 000 besökare! Tänka sig att ha såååå många besökare som tar del av det man skriver. (Jag som svindlar över tanken på att ni faktiskt är fler än 10 st!!!) Så många intresserade av - eller bara nyfikna på - ens liv och leverne. Men jag måste säga att hon är en ärlig, rak person som bjuder stort på sig själv och sina innersta tankar. Hon skriver modigt om både glädje och sorg, om de gropar man riskerar att snubbla över på färden genom ett stundom krångligt liv.
Så här ska det firas med överraskningar och festyra! Och trots min historiskt dåliga vinststatistik i spel håller jag mina tummar och hoppas att lyckan ler mot mig denna gång!!!!
Sassa brassa mandelmassa, nu taaar vi dom nu taaar vi dom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar