torsdag 22 januari 2009

Som ett paket på posten...

Idag hämtade jag ut min spännande vinst jag hade turen att komma över inne hos Busmamman!
Efter mycket prassel med papper och snöre fick jag äntligen syn på den, en underbar kakbox, en dröm med rosor och helt enkelt jätterar. Innehållet då? Jo, supersmaskiga cookies av härligt lagom stort format och med vit och mörk choklad... Ja, dagens bästa fikastund blev resultatet. Tack snälla busiga mamman för min finfina vinst! Får väl ta några extra klunkar detox bara...

3 kommentarer:

  1. Lyllo dig min vän,Grattis till vinsten !
    Jag har svarat dig på min blogg, läs där!

    Puss och Kram !

    SvaraRadera
  2. Hej AnnaKarin! Ja men du är ju för snäll! För nu var ju inte detta riktat till dig eftersom du ju faktiskt var en av de få som skrev då jag gjort den offentligt. Så ange inte dig själv =)

    Som jag skrev nu så ska folk få läsa UTAN att skriva varje gång. Det är inget krav på kommentarer alls. Men det blev sån rusch på antalet som INTE skrivit.

    O fast ingen MÅSTE skriva så började jag ju självfallet undra vilka som egentligen läser, så det va mest det jag fundilerade över. Inte att få comments på varje inlägg.

    Utan det är just det jag ville få fram som du satte andra ord på nu, som jag menade, att skärma av sig från den anonyma offentligheten o dela med sig till de man vill. Sen kan jag ju ändra tillbaka om jag vill det.

    Och ja, du får följa med mig dit jag ska.
    Jag ska göra som planerat snart men kanske inte just nu. Men spar din adress. =)
    Så kommer det antagligen bekräftelse per mail eller så, vet inte hur det funkar men bör vara så =) Kram! Och Tack.

    SvaraRadera