fredag 16 januari 2009

Tävling som förströelse...

Bild lånad av Maria Margareta
Jag har fjärilar som gör mig smått galen, hoppandes runt i min mage. Tänkte tävla lite så här mitt i förberedelserna inför min weekendtripp i morgon, för att skingra tankarna lite.
Hanna lottar ut ett vackert namnsmycke som känns som något för mig att vinna... Jag tror att jag ska ge bort den i present till en fin människa sedan, när jag vunnit vill säga.
I övrigt har hon en mycket hemtrevlig blogg att titta runt på...
Ja, nu kör vi.
Kram.

2 kommentarer:

  1. Hej! Du har en mamma-utmärkelse att hämta i min blogg och lägga här, om du vill. Ha en tevlig helg!! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Beundrade din snygga bloggsida, var tvungen att testa om jag kunde ändra layouten på min blogg. Den fungerade bra!

    SvaraRadera