måndag 16 februari 2009

Ta mig tusan, strax 1000 besök...

Litet steg för mänskligheten, ett enormt steg för
En Mammatanke.
Någon har läst, begrundat och kanske känt igen sig i ett ord eller två.
Hur ska detta fenomen firas? Denna bloggbesöksstatistik som speglar mina skrivna uttryck. Tusen, smaka på siffran tusen... Ingen Isabella Blondinsiffra, men jag föredrar ju för det mesta The Real Thing framför den polerade ytans förgänglighet. Denna blogg är baserad på en sann historia, och skrämmer väl bort en del? Hörde att hon ska vara med i Robinson förresten, hon Bella, eller var det i Babel?
Hur ska jag då föreviga denna milstolpe då den tusende träder in: den rätte så att säga. Ska jag stå i dörren mån tro, med välkomstdrink och glad hatt, med glam och skojig gala i beredskap? Eller bara med en nonchalant nick, då jag helst av allt vill gå upp i limningen av pur glädjeyra!
Måste fundera en stund.
Ska bara ringa ett samtal i ren irritation först.
Till 153600...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar