tisdag 17 februari 2009

Tävla hos mig!

Tänkte att jag skulle kunna lura ut Er alla och en var ur skrymslena med hjälp av en
Nu-Firar-Vi-Ta-Mig-Tusan-Tusen-Stycken-Tävling!
OK, då så.
Något litet rart till hemmets lugna vrå kanske? Som kan återge en skärva av Din vackra personlighet, eller sprida den glada vårsolens strålar, där de glänser dovt i fönstrets vrå.
Två fina dubbelsidiga spegelornament med glasprismor från Sia. De kommer i egen ask och pryder sin plats var helst du hänger dem.
Hur blir då dessa skapelser med gammeldags charm dina?
Så här: lämna en kommentar här hos mig. Du får vara hur fåordig eller pratsam du själv vill.... =) och ange varför just DU vill vinna denna tävling. Länka också till mig genom ett inlägg på din egen blogg, låna gärna bilden om du vill.
Har du ingen blogg så bjud in tre vänner till min tävling via ett mail.
Vi kör i veckorna två, och avslutar den 3:e mars, låt säga klockan 24.
Låter det bra?
Kul. Kram och lycka till dårå. =)

4 kommentarer:

  1. Japp, jag vill vara med och tävla! Motivering...skulle vara att vi om 1 1/2 vecka ska ha hemma hos reportage i stugan (den du!)...och så ääälskar jag ju bling,bling och lantlig romantik. Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Heeej.

    Länkat till dej på bloggen:
    http://jenniemor.blogspot.com/2009/02/tvla.html

    Vackra smycken!
    Här kommer mitt bidrag:

    Spegel spegel på väggen där..
    Väldigt vacker utsmyckning som skulle gjort sej bra i vardagsrums fønstret,
    i det sprillans nya huset :-)
    Som speglar solens glans och värmer upp ett frusent vinterhjärta.

    Ha en super duper fin vecka!!

    SvaraRadera
  3. Hej

    Jag vill vara med och tävla :)
    Jag vill vinna för att jag vill ge min mamma något fint, hon är sjukskriven sen ungefär 6-7 år tillbaka och läkarna vet inte vad som är fel. hon går med ständig huvudvärk då vissa dagar inte funka alls utan hon blir säng liggande. hon har inte råd att unna sig fina saker sj och nu när hon ska flytta till ett eget ställe (från min pappa) så nu vill jag ge henne nått som hon kan titta på och tänka på mig :)

    jag har länkat från min blogg :) G890522.blogspot.com

    tack för chansen :)

    ha en fin fortsatt vecka, kram

    SvaraRadera
  4. Hola!

    Jag har bara en jätte enkel förklaring till varför jag vill vinna; dina reflektioner speglar så mycket av allas våra tankar! Jag vill ge din gåva vidare, till två personer i min närhet som skulle behöva lite varma reflektioner. Från en cool mamma med huvudet på skaft, som får oss andra att stanna upp en stund i vardagen.

    Tack för att du delar med dig av dig själv!
    Kram PJ

    SvaraRadera