fredag 20 februari 2009

Tävlingar hit eller dit ... (en dag händer det)


Ny tävling! Claudia Galli vår vän, som snart också kommer att visa sin vackra nuna och sin skarpa humor i Parlamentet lottar ut biljetter till föreställningen Brådis. En pjäs helt i min smak, stessad som jag kan känna mig bitvis.
Klart också jag är med, då den där jäkla Gry verkar ha tappat bort mitt mobilnummer i röran ... Idag var jag så himla säker på att samtalet 13.10 skulle gå till mig att jag nästan började grina där jag stod med en unge under armen och en säck bajsblöjor i handen, då signalerna inte gick fram hos mig, utan hos en annan jädra trebarnsmorsa i mellansverige som hade det såå jobbigt... fnyyys ... snyft snyft.

Ja, ja. Hoppas som alltid på vinst.
Föresten har jag en dubbeltriss som ligger och bränner i börsen efter kvällens förnedringsresa till klädmekkat från Hell tidigare i afton. Jag tror verkligen helt klart att en dag händer det, en dag står jag där med andan i halsen och bröstsmärtor med en färskskrapad vinstlott i näven. Nog måste jag väl även delta i helgens dragning om tidernas största vinstutdelning, NÅGONSIN! Flera miljarders miljoner ...
Visst är det kul att tävla, skrapa och spela på en och annan gammal krake. Men om vinsten blir lättare att komma åt då halva världen lägger ett bud ... tja knappast troligt, men man måste ju vara med annars händer det ju aldrig!
Förresten! Ni glömmer väl inte att TÄVLA hos mig! Gör det HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar